Brit Aksnes skriv om film i Dag og Tid kvar veke. Aksnes jobbar elles som journalist og kulturfrilansar etter mange år i forlagsbransjen. Ho har laga radiodokumentarar og leverer program for Ekko på NRK P2. I 2018 debuterte ho som forfattar med boka Mannemenneske – Menn om livet, sex og forhold (Pelikanen forlag). Filminteressa melde seg tidleg, og sjølv om Hollywood glimtar til, endar dei årlege topplistene som oftast med det beste frå den store verda, som gjerne hamnar i sjangeren sosialrealisme og forholdsdrama. Likevel: forkjærleiken for Jim Carrey og Ingmar Bergmann gjer at smaken vanskeleg kan kategoriserast heilt kategorisk.
Gordon (Jakob Berg) driv sexbutikk i Kristiansand saman med bestekameraten Roger (Alexander de Senger).
Foto: AS Fidalgo / Landmark Film
Eg ler lite av K-town og saknar satiren eg anar ligg i botnen.
Gordon (Jakob Berg) driv sexbutikk i Kristiansand saman med bestekameraten Roger (Alexander de Senger).
Foto: AS Fidalgo / Landmark Film
Eg ler lite av K-town og saknar satiren eg anar ligg i botnen.
Gordon (Jakob Berg) driv sexbutikk i Kristiansand saman med bestekameraten Roger (Alexander de Senger).
Foto: AS Fidalgo / Landmark Film
Eg ler lite av K-town og saknar satiren eg anar ligg i botnen.
Ein delegasjon på plass i Romania.
Foto: Beelzebub Pictures AS / Norsk Film Distribusjon
Både miljø og enkeltpersonar kan nok finna på å kjenna seg krenkte etter å ha sett Perleporten.
Ein delegasjon på plass i Romania.
Foto: Beelzebub Pictures AS / Norsk Film Distribusjon
Både miljø og enkeltpersonar kan nok finna på å kjenna seg krenkte etter å ha sett Perleporten.
Ein delegasjon på plass i Romania.
Foto: Beelzebub Pictures AS / Norsk Film Distribusjon
Både miljø og enkeltpersonar kan nok finna på å kjenna seg krenkte etter å ha sett Perleporten.
Apokalypsen er der, sivilisasjonen ligg i ruinar, økosystemet har brote saman, men livet går likevel vidare.
Foto: Tour de Force
Det er noko underleg nostalgisk over denne gufne sci-fi-dystopien.
Apokalypsen er der, sivilisasjonen ligg i ruinar, økosystemet har brote saman, men livet går likevel vidare.
Foto: Tour de Force
Det er noko underleg nostalgisk over denne gufne sci-fi-dystopien.
Apokalypsen er der, sivilisasjonen ligg i ruinar, økosystemet har brote saman, men livet går likevel vidare.
Foto: Tour de Force
Det er noko underleg nostalgisk over denne gufne sci-fi-dystopien.
Dei fire veninnene i bokklubben dreg på tur til Roma. Her ved Trevi-fontena.
Foto: Focus Features / Universal
Kan nokon gje bokklubbdamene betre lesestoff om det kjem ein tredje oppfølgjar?
Dei fire veninnene i bokklubben dreg på tur til Roma. Her ved Trevi-fontena.
Foto: Focus Features / Universal
Kan nokon gje bokklubbdamene betre lesestoff om det kjem ein tredje oppfølgjar?
Dei fire veninnene i bokklubben dreg på tur til Roma. Her ved Trevi-fontena.
Foto: Focus Features / Universal
Kan nokon gje bokklubbdamene betre lesestoff om det kjem ein tredje oppfølgjar?
Filmen er basert på eit teaterstykke frå 1934 av Georges Berr.
Foto: ƒilmweb
Tøysete farse som ikkje prøver å vera noko anna heller.
Filmen er basert på eit teaterstykke frå 1934 av Georges Berr.
Foto: ƒilmweb
Tøysete farse som ikkje prøver å vera noko anna heller.
Filmen er basert på eit teaterstykke frå 1934 av Georges Berr.
Foto: ƒilmweb
Tøysete farse som ikkje prøver å vera noko anna heller.
Filmskapar og musikar James Gunn er intervjua i dokumentarfilmen.
Foto: HBO Max
Den eventyrlege suksessen til superheltane starta med penn og papir.
Filmskapar og musikar James Gunn er intervjua i dokumentarfilmen.
Foto: HBO Max
Den eventyrlege suksessen til superheltane starta med penn og papir.
Filmskapar og musikar James Gunn er intervjua i dokumentarfilmen.
Foto: HBO Max
Den eventyrlege suksessen til superheltane starta med penn og papir.