Eva Furseth er utdanna cand.phil. i kunsthistorie ved Universitetet i Bergen. Ho er konservator NMF ved Justismuseet og fast kunstmeldar i Dag og Tid. Furseth har skrive fleire bøker og artiklar om norsk og færøysk kunst. Ho er oppteken av å synleggjere det rike mangfaldet i utstillingsverksemda i det langstrakte landet vårt. Tidlegare har ho vore kunstmeldar i Bergens Tidende og tilsett ved Museet for samtidskunst og Trondheim Kunstmuseum. Furseth har også oppretta og drive selskapet Kunstkontoret AS, som tok for seg kunstfaglege spesialisttenester. Furseth er fødd i Vestmanna på Færøyane og vaks opp i Valldal på Sunnmøre.
Annette og Caroline Kierulf stiller ut til saman 80 tresnitt.
Dag Fosse / Kode
Å sjå grafikk med så høg handverkskvalitet er sjeldan vare.
Annette og Caroline Kierulf stiller ut til saman 80 tresnitt.
Dag Fosse / Kode
Å sjå grafikk med så høg handverkskvalitet er sjeldan vare.
Annette og Caroline Kierulf stiller ut til saman 80 tresnitt.
Dag Fosse / Kode
Å sjå grafikk med så høg handverkskvalitet er sjeldan vare.
«Marie og Bolette i båt» (utsnitt), handkolorert, 1895–1903. Inkjetprint frå digitalisert glasnegativ. Preus museum.
Foto: Berg & Høeg
Dei løynde aktivitetane i fotostudioet Høeg & Berg er ein fin måte å markere prideåret på.
«Marie og Bolette i båt» (utsnitt), handkolorert, 1895–1903. Inkjetprint frå digitalisert glasnegativ. Preus museum.
Foto: Berg & Høeg
Dei løynde aktivitetane i fotostudioet Høeg & Berg er ein fin måte å markere prideåret på.
«Marie og Bolette i båt» (utsnitt), handkolorert, 1895–1903. Inkjetprint frå digitalisert glasnegativ. Preus museum.
Foto: Berg & Høeg
Dei løynde aktivitetane i fotostudioet Høeg & Berg er ein fin måte å markere prideåret på.
«Higurashi», japansk kvit furu, 70 cm høg.
Foto: Omiya Bonsai Art Museum, Japan
«Higurashi», japansk kvit furu, 70 cm høg.
Foto: Omiya Bonsai Art Museum, Japan
«Higurashi», japansk kvit furu, 70 cm høg.
Foto: Omiya Bonsai Art Museum, Japan
Satirisk betraktning av Parissalongen av Honoré Daumier, «Akk, det ukultiverte og korrupte samfunnet vi lever i!». Litografi frå 1865.
Satirisk betraktning av Parissalongen av Honoré Daumier, «Akk, det ukultiverte og korrupte samfunnet vi lever i!». Litografi frå 1865.
Satirisk betraktning av Parissalongen av Honoré Daumier, «Akk, det ukultiverte og korrupte samfunnet vi lever i!». Litografi frå 1865.
Amalie Skarpeid, «Boredom», 2021, olje på lin, 80 x 56 cm.
Alle foto: Norske Billedkunstnere/ Vegard Kleven
Ho sprikar friskt i alle retningar, og det er vel ein av grunnane til at denne utstillinga framleis er så populær.
Amalie Skarpeid, «Boredom», 2021, olje på lin, 80 x 56 cm.
Alle foto: Norske Billedkunstnere/ Vegard Kleven
Ho sprikar friskt i alle retningar, og det er vel ein av grunnane til at denne utstillinga framleis er så populær.
Amalie Skarpeid, «Boredom», 2021, olje på lin, 80 x 56 cm.
Alle foto: Norske Billedkunstnere/ Vegard Kleven
Ho sprikar friskt i alle retningar, og det er vel ein av grunnane til at denne utstillinga framleis er så populær.
Eva Bull Holte: «Det lysner – The new forest», ca. 1971.
Medan ho levde, markerte Eva Bull Holte (1922–1993) seg som målar og grafikar. I dag er ho ukjend for dei fleste.
Eva Bull Holte: «Det lysner – The new forest», ca. 1971.
Medan ho levde, markerte Eva Bull Holte (1922–1993) seg som målar og grafikar. I dag er ho ukjend for dei fleste.
Eva Bull Holte: «Det lysner – The new forest», ca. 1971.
Medan ho levde, markerte Eva Bull Holte (1922–1993) seg som målar og grafikar. I dag er ho ukjend for dei fleste.