Per Stian Monsås, «To Be Continued», 2022.
Foto: Dag-Asle Langø
Per Stian Monsås, «To Be Continued», 2022.
Foto: Dag-Asle Langø
Henry Peach Robinson, «Fading Away», 1858.
The Metropolitan Museum of Art.
Henry Peach Robinson, «Fading Away», 1858.
The Metropolitan Museum of Art.
Rullesegl av stein, laga mellom 2100–2000 f.Kr. 1,3 x 2,55 cm.
Foto: British Museum, London
Rullesegl av stein, laga mellom 2100–2000 f.Kr. 1,3 x 2,55 cm.
Foto: British Museum, London
Den performancebaserte installasjonen «Lyden av leire» (2022). Foto: Anne Marthe Vestre Berge
Den performancebaserte installasjonen «Lyden av leire» (2022). Foto: Anne Marthe Vestre Berge
Annette og Caroline Kierulf stiller ut til saman 80 tresnitt.
Dag Fosse / Kode
Annette og Caroline Kierulf stiller ut til saman 80 tresnitt.
Dag Fosse / Kode
«Tilstand 3», 2017/2019 © Brit Dyrnes / BONO.
Foto: Erik Børseth
«Tilstand 3», 2017/2019 © Brit Dyrnes / BONO.
Foto: Erik Børseth
Per Stian Monsås, «To Be Continued», 2022.
Foto: Dag-Asle Langø
Henry Peach Robinson, «Fading Away», 1858.
The Metropolitan Museum of Art.
Rullesegl av stein, laga mellom 2100–2000 f.Kr. 1,3 x 2,55 cm.
Foto: British Museum, London
Den performancebaserte installasjonen «Lyden av leire» (2022). Foto: Anne Marthe Vestre Berge
Annette og Caroline Kierulf stiller ut til saman 80 tresnitt.
Dag Fosse / Kode
«Tilstand 3», 2017/2019 © Brit Dyrnes / BONO.
Foto: Erik Børseth