Stykket er nyskrive av Ingrid Jørgensen Dragland. Elisabeth Matheson debuterer som regissør.
Foto: Det Norske Teatret
Vakre og morosame kvardagsbilete
Regi: Elisabeth Matheson
Scenografi, kostyme- og videodesign: Bård Lie Thorbjørnsen
Komponist: Marthe Belsvik Stavrum
Ameli Isungset Agbota og Sissel Ingri Tank-Nielsen.
Foto: Sebastian Dalseide
Poetisk og fint debutarbeid
Dette stykket er dramatikardebuten til den sterkt prislønte poeten, aktivisten og samfunnsdebattanten Sumaya Jirde Ali, som den siste tida har hatt sitt eige Antonsen-drama. Ho kjem langt, langt betre ut av debuten enn Antonsen gjorde med si barframsyning. Så bra er dette stykket, at det er grunn til å sjå fram til meir frå denne forfattaren.
Carmen Boveda på cello, Kamilla Grønli Harvig og Kristi-Helene J. Engeberg, som spelar hovudrolla.
Foto: Sebastian Dalseide
Råsterkt teater
Omsett av Monica Aasprong
Regi og scenografi: Annika Silkeberg
Lyd og videodesign: Fredrik Arsæus Nauckhoff
Framsyninga byr på gode rolleprestasjonar, skriv Bent Kvalvik.
Foto: Lars Opstad
Korleis er det med oss?
Familierelasjonar er visst enno det mest aktuelle temaet på teateret. Ein tenker gjerne at det var Ibsen som fann på det, men heller ikkje han saug det frå eige bryst. Dei nyare angloamerikanske klassikarane har like fullt spunne vidare på Ibsen-formelen. Stykket The Humans har vunne fire Tony-prisar. Det er nyleg filmatisert. No har det hatt nordisk premiere på Centralteatret.
For første gong er musikalen om Matilda sett opp på ei norsk scene.
Foto: Scenekvelder
Musikal i det makabre Roald Dahl-landet
Omsett av Atle Halstensen
Regi: Ewan Jones
Scenografi og videodesign: Petr Hlousek
Kunstnerisk og musikalsk
ansvarleg: Atle Halstensen
Ensemblet på scenen i Shakespeare-komedien som tek for seg kvardagsmirakel, feilaktig identitet og dobbeltsyn.
Foto: Erik birkeland / Tingh
Fritt etter Shakespeare – på rutine
Regionteateret for Møre og Romsdal, Teatret Vårt i Molde, feirar 50-årsjubileum i haust. Til jubileumsframsyning har dei valt å invitere ein av gründerane, Kjetil Bang-Hansen, til å setje opp den same komedien han fekk opne teateret med i 1972, nemleg Tvillingene av Shakespeare.
Jon Øigarden, Pia Tjelta og Thorbjørn Harr på Torshovteatret.
Foto: Erika Hebbert
Dødsdans på høggir
Omsett av Kjell Askildsen
Regi: Marit Moum Aune
Scenografi og kostymedesign: Even Børsum
Komponist: Nils Petter Molvær
Karoline Krüger, Kristian Berg Jåtten, Claus Sellevoll, Christine Guldbrandsen og Bjarte Hjelmeland i den romantiske forviklingskomedien.
Foto: Over Norge
Førsteklasses underhaldning
Regi: Lars Jacobsen
Musikalsk ansvarleg: Hans Einar Apelland
Kapellmeister: Bjarte Aasmul
Scenograf: Lise Christensen
Frå venstre Cato Skimten Storengen, Marianne Hetland, Ane Skumsvoll, Thomas Bye og Henrik Bjelland.
Foto: Dag Jenssen
Herleg jubileumsfeiring
Det er 50 år sidan Statoil blei oppretta, og Haugesund Teater markerer jubileet på sitt vis. For å unngå nasjonal sjølvdyrking har dei bede dramatikaren Klas Abrahamsson frå det oljefattige Sverige om å levere eit kritisk sideblikk på ulike sider ved oljerikdommen og kva han har gjort med oss.
Kirsti Torhaug i rolla som Ellida Wangel.
Foto: Louise Herrche Serup
Fritt etter Ibsen
Dei teaterlærde vil nok alltid stridast om kor naudsynt eller interessant det er å lage nye «vridne» versjonar av Ibsens samla verk. Resultata av dette er òg så ymse. Versjonen av Fruen fra havet, som Nordland Teater no har sett opp saman med gruppa Convoi Exceptionnel, har teke frekt og freidig fatt på originalmaterialet. Det er ikkje eit like glasklårt skodespel som det Ibsen skreiv, men det klarer i høg grad å spisse konfliktstoffet i stykket på ein ny måte. Og det er ein kunstnarleg heilskap over framsyninga som fengslar og imponerer.
Stykket er nyskrive av Ingrid Jørgensen Dragland. Elisabeth Matheson debuterer som regissør.
Foto: Det Norske Teatret
Vakre og morosame kvardagsbilete
Regi: Elisabeth Matheson
Scenografi, kostyme- og videodesign: Bård Lie Thorbjørnsen
Komponist: Marthe Belsvik Stavrum
Ameli Isungset Agbota og Sissel Ingri Tank-Nielsen.
Foto: Sebastian Dalseide
Poetisk og fint debutarbeid
Dette stykket er dramatikardebuten til den sterkt prislønte poeten, aktivisten og samfunnsdebattanten Sumaya Jirde Ali, som den siste tida har hatt sitt eige Antonsen-drama. Ho kjem langt, langt betre ut av debuten enn Antonsen gjorde med si barframsyning. Så bra er dette stykket, at det er grunn til å sjå fram til meir frå denne forfattaren.
Carmen Boveda på cello, Kamilla Grønli Harvig og Kristi-Helene J. Engeberg, som spelar hovudrolla.
Foto: Sebastian Dalseide
Råsterkt teater
Omsett av Monica Aasprong
Regi og scenografi: Annika Silkeberg
Lyd og videodesign: Fredrik Arsæus Nauckhoff
Framsyninga byr på gode rolleprestasjonar, skriv Bent Kvalvik.
Foto: Lars Opstad
Korleis er det med oss?
Familierelasjonar er visst enno det mest aktuelle temaet på teateret. Ein tenker gjerne at det var Ibsen som fann på det, men heller ikkje han saug det frå eige bryst. Dei nyare angloamerikanske klassikarane har like fullt spunne vidare på Ibsen-formelen. Stykket The Humans har vunne fire Tony-prisar. Det er nyleg filmatisert. No har det hatt nordisk premiere på Centralteatret.
For første gong er musikalen om Matilda sett opp på ei norsk scene.
Foto: Scenekvelder
Musikal i det makabre Roald Dahl-landet
Omsett av Atle Halstensen
Regi: Ewan Jones
Scenografi og videodesign: Petr Hlousek
Kunstnerisk og musikalsk
ansvarleg: Atle Halstensen
Ensemblet på scenen i Shakespeare-komedien som tek for seg kvardagsmirakel, feilaktig identitet og dobbeltsyn.
Foto: Erik birkeland / Tingh
Fritt etter Shakespeare – på rutine
Regionteateret for Møre og Romsdal, Teatret Vårt i Molde, feirar 50-årsjubileum i haust. Til jubileumsframsyning har dei valt å invitere ein av gründerane, Kjetil Bang-Hansen, til å setje opp den same komedien han fekk opne teateret med i 1972, nemleg Tvillingene av Shakespeare.
Jon Øigarden, Pia Tjelta og Thorbjørn Harr på Torshovteatret.
Foto: Erika Hebbert
Dødsdans på høggir
Omsett av Kjell Askildsen
Regi: Marit Moum Aune
Scenografi og kostymedesign: Even Børsum
Komponist: Nils Petter Molvær
Karoline Krüger, Kristian Berg Jåtten, Claus Sellevoll, Christine Guldbrandsen og Bjarte Hjelmeland i den romantiske forviklingskomedien.
Foto: Over Norge
Førsteklasses underhaldning
Regi: Lars Jacobsen
Musikalsk ansvarleg: Hans Einar Apelland
Kapellmeister: Bjarte Aasmul
Scenograf: Lise Christensen
Frå venstre Cato Skimten Storengen, Marianne Hetland, Ane Skumsvoll, Thomas Bye og Henrik Bjelland.
Foto: Dag Jenssen
Herleg jubileumsfeiring
Det er 50 år sidan Statoil blei oppretta, og Haugesund Teater markerer jubileet på sitt vis. For å unngå nasjonal sjølvdyrking har dei bede dramatikaren Klas Abrahamsson frå det oljefattige Sverige om å levere eit kritisk sideblikk på ulike sider ved oljerikdommen og kva han har gjort med oss.
Kirsti Torhaug i rolla som Ellida Wangel.
Foto: Louise Herrche Serup
Fritt etter Ibsen
Dei teaterlærde vil nok alltid stridast om kor naudsynt eller interessant det er å lage nye «vridne» versjonar av Ibsens samla verk. Resultata av dette er òg så ymse. Versjonen av Fruen fra havet, som Nordland Teater no har sett opp saman med gruppa Convoi Exceptionnel, har teke frekt og freidig fatt på originalmaterialet. Det er ikkje eit like glasklårt skodespel som det Ibsen skreiv, men det klarer i høg grad å spisse konfliktstoffet i stykket på ein ny måte. Og det er ein kunstnarleg heilskap over framsyninga som fengslar og imponerer.