Denne framsyninga er den første av den svenske regissøren Linus Tunström her i landet.
Foto: Den Nationale Scene
Frå kaos til forløysing?
Med sceneversjonen av Morgenstjernen har Den Nationale Scene levert ei ujamn, men til tider sprelsk framsyning som på sitt beste er framifrå teater. Stykket speler seg ut i spennet mellom kvardag og metafysikk. Det spesielle med lagnadene som blir skildra, er at dei ikkje blir avslutta, vi får ikkje vite «korleis det går». Det kjem kanskje i dei neste bøkene.
Eyolf blir spelt av Arthur Hakalathi.
Foto: Den Nationale Scene
Mykje skrik og lite ull
Denne versjonen av Lille Eyolf har kraftig nedskoren tekst, kraftig oppskrudd uttrykk og lite tilfredsstillande resultat.
Julie Solberg og Mona Solhaug spelar kvinner på keramikkurs.
Foto: Simen Ulvestad
Skrekkfilm og makaber komikk
Når ei sjølvstendig profilert teatergruppe inntek Nationaltheatret med sitt eige prosjekt, kan det slå båe vegar med omsyn til møte mellom teaterkulturar. I beste fall kan det gå riktig bra. Det gjer det denne gongen, med Trine Falch og gruppa Susie Wangs framsyning The Look.
Heidi Goldmann, Thorbjørn Harr, Helene Naustdal Bergsholm og Kjersti Tveterås i samspel.
Foto: Øyvind Eide
Brontë som interaktivt barneteater
Omsett av Ragnfrid Stokke
Dramatisert av Eline Arbo og Njål Helge Mjøs
Regi: Eline Arbo
Scenografi: Olav Myrtvedt
Gripes teaterstykke er ei blanding av «vanleg» teater og danseteater.
Foto: Øyvind Eide
Skrømt og dans i Gripes rike
Svenske Maria Gripe har i over femti år vore ein av Nordens mest elska barnebokforfattarar. Med smarte grep har ho kunna gje det kvardagslege eit stenk av magi, ho har elegant handsama knepet med den kinesiske øskja – historier inni historia – og har fortalt oppløftande om einsemd som kjelde til sjølvstende og styrke.
Herborg Kråkevik, Heine Bugge og Linda Eide på scena i Det Vestnorske Teateret.
Foto: Thor Brødreskift
Kosestund med Linda og Herborg
Kråkevik og Eide byr på song og satire i ei framsyning utan verken raud tråd eller store høgdepunkt, men med råkande poeng.
Ekteparet som driv ein kakefabrikk på randa av konkurs, vert spelt av Olav Waastad og Mariann Saastad Ottesen.
Foto: Øyvind Eide
Uvedkomandesatirefarse
Wonderboyen i dansk teater, Christian Lollike, har òg markert seg i norsk teater i seinare år. Den fengslande framsyninga Revolusjon, som Nationaltheatret spela for fem år sidan, overtydde mange av oss om at her var ein teatermann som hadde både original form og substansielt innhald å levere. Sånt genererer forventningar.
Bjørn Willberg Andersen speler hovudrolla som Thomas Newton.
Foto: Den Nationale Scene
Med Bowie mot verdsrommet
Omsett av Frode Grytten
Regi: Stefan Larsson
Scenografi: Sven Haraldsson
Filmregi: Andrea Grettve
Musikalsk ansvar: Helge Lilletvedt
Kostyme: Ane Aasheim
Framsyninga om Parsifal på Trøndelag Teater er spanande å sjå, men ikkje alltid lett å følgje med på.
Foto: Trøndelag Teater
Spektakulær, men framandsleg legende
Omsett av Øyvind Berg
Regi: Mina Salehpour
Scenografi: Andrea Wagner
Kostyme: Maria Andershi
Komponist: Sandro Tajouri
Lysdesign: Eivind Myren
Sturla Alvsvåg spelar sonen og Liv Bernhoft Osa mora i familien Telle.
Foto: Thor Brødreskift
Teater som gjer inntrykk
Regi: Stig Amdam
Scenografi og kostyme:
Silje Sandodden Kise
Lys- og video: Jon Eirik Sira
Lyd: Cem Arapkirlioglu
Eyolf blir spelt av Arthur Hakalathi.
Foto: Den Nationale Scene
Mykje skrik og lite ull
Denne versjonen av Lille Eyolf har kraftig nedskoren tekst, kraftig oppskrudd uttrykk og lite tilfredsstillande resultat.
Denne framsyninga er den første av den svenske regissøren Linus Tunström her i landet.
Foto: Den Nationale Scene
Frå kaos til forløysing?
Med sceneversjonen av Morgenstjernen har Den Nationale Scene levert ei ujamn, men til tider sprelsk framsyning som på sitt beste er framifrå teater. Stykket speler seg ut i spennet mellom kvardag og metafysikk. Det spesielle med lagnadene som blir skildra, er at dei ikkje blir avslutta, vi får ikkje vite «korleis det går». Det kjem kanskje i dei neste bøkene.
Julie Solberg og Mona Solhaug spelar kvinner på keramikkurs.
Foto: Simen Ulvestad
Skrekkfilm og makaber komikk
Når ei sjølvstendig profilert teatergruppe inntek Nationaltheatret med sitt eige prosjekt, kan det slå båe vegar med omsyn til møte mellom teaterkulturar. I beste fall kan det gå riktig bra. Det gjer det denne gongen, med Trine Falch og gruppa Susie Wangs framsyning The Look.
Heidi Goldmann, Thorbjørn Harr, Helene Naustdal Bergsholm og Kjersti Tveterås i samspel.
Foto: Øyvind Eide
Brontë som interaktivt barneteater
Omsett av Ragnfrid Stokke
Dramatisert av Eline Arbo og Njål Helge Mjøs
Regi: Eline Arbo
Scenografi: Olav Myrtvedt
Gripes teaterstykke er ei blanding av «vanleg» teater og danseteater.
Foto: Øyvind Eide
Skrømt og dans i Gripes rike
Svenske Maria Gripe har i over femti år vore ein av Nordens mest elska barnebokforfattarar. Med smarte grep har ho kunna gje det kvardagslege eit stenk av magi, ho har elegant handsama knepet med den kinesiske øskja – historier inni historia – og har fortalt oppløftande om einsemd som kjelde til sjølvstende og styrke.
Herborg Kråkevik, Heine Bugge og Linda Eide på scena i Det Vestnorske Teateret.
Foto: Thor Brødreskift
Kosestund med Linda og Herborg
Kråkevik og Eide byr på song og satire i ei framsyning utan verken raud tråd eller store høgdepunkt, men med råkande poeng.
Bjørn Willberg Andersen speler hovudrolla som Thomas Newton.
Foto: Den Nationale Scene
Med Bowie mot verdsrommet
Omsett av Frode Grytten
Regi: Stefan Larsson
Scenografi: Sven Haraldsson
Filmregi: Andrea Grettve
Musikalsk ansvar: Helge Lilletvedt
Kostyme: Ane Aasheim
Ekteparet som driv ein kakefabrikk på randa av konkurs, vert spelt av Olav Waastad og Mariann Saastad Ottesen.
Foto: Øyvind Eide
Uvedkomandesatirefarse
Wonderboyen i dansk teater, Christian Lollike, har òg markert seg i norsk teater i seinare år. Den fengslande framsyninga Revolusjon, som Nationaltheatret spela for fem år sidan, overtydde mange av oss om at her var ein teatermann som hadde både original form og substansielt innhald å levere. Sånt genererer forventningar.
Framsyninga om Parsifal på Trøndelag Teater er spanande å sjå, men ikkje alltid lett å følgje med på.
Foto: Trøndelag Teater
Spektakulær, men framandsleg legende
Omsett av Øyvind Berg
Regi: Mina Salehpour
Scenografi: Andrea Wagner
Kostyme: Maria Andershi
Komponist: Sandro Tajouri
Lysdesign: Eivind Myren
Skodespelarane, som Mimmi Tamba (i midten), syng med sjel, skriv Bent Kvalvik.
Foto: Erik Berg
Sondheims mørke eventyrleik
Omsett av Runar Gudnason
Regi: Ole Anders Tandberg
Scenografi: Erlend Birkeland
Koreografi: Belinda Braza
Musikalsk ansvarleg: Svenn Erik Kristoffersen