Tizian: «Kvinne med speil», 1515, i Louvre.
Tizian: «Kvinne med speil», 1515, i Louvre.
«Higurashi», japansk kvit furu, 70 cm høg.
Foto: Omiya Bonsai Art Museum, Japan
«Higurashi», japansk kvit furu, 70 cm høg.
Foto: Omiya Bonsai Art Museum, Japan
«Marie og Bolette i båt» (utsnitt), handkolorert, 1895–1903. Inkjetprint frå digitalisert glasnegativ. Preus museum.
Foto: Berg & Høeg
«Marie og Bolette i båt» (utsnitt), handkolorert, 1895–1903. Inkjetprint frå digitalisert glasnegativ. Preus museum.
Foto: Berg & Høeg
Amalie Skarpeid, «Boredom», 2021, olje på lin, 80 x 56 cm.
Alle foto: Norske Billedkunstnere/ Vegard Kleven
Amalie Skarpeid, «Boredom», 2021, olje på lin, 80 x 56 cm.
Alle foto: Norske Billedkunstnere/ Vegard Kleven
Satirisk betraktning av Parissalongen av Honoré Daumier, «Akk, det ukultiverte og korrupte samfunnet vi lever i!». Litografi frå 1865.
Satirisk betraktning av Parissalongen av Honoré Daumier, «Akk, det ukultiverte og korrupte samfunnet vi lever i!». Litografi frå 1865.
Tracey Emin: «The Mother» står ved Munchmuseet i Oslo.
Foto: Eva Furseth
Tracey Emin: «The Mother» står ved Munchmuseet i Oslo.
Foto: Eva Furseth
Tizian: «Kvinne med speil», 1515, i Louvre.
«Higurashi», japansk kvit furu, 70 cm høg.
Foto: Omiya Bonsai Art Museum, Japan
«Marie og Bolette i båt» (utsnitt), handkolorert, 1895–1903. Inkjetprint frå digitalisert glasnegativ. Preus museum.
Foto: Berg & Høeg
Amalie Skarpeid, «Boredom», 2021, olje på lin, 80 x 56 cm.
Alle foto: Norske Billedkunstnere/ Vegard Kleven
Satirisk betraktning av Parissalongen av Honoré Daumier, «Akk, det ukultiverte og korrupte samfunnet vi lever i!». Litografi frå 1865.
Tracey Emin: «The Mother» står ved Munchmuseet i Oslo.
Foto: Eva Furseth