Nils Aas: «Modell til relieff for Bonde og co» (1977), 10,5 x 22,5 cm, stål og sponplate.
Alle foto: Steinar Johansen
Nils Aas: «Modell til relieff for Bonde og co» (1977), 10,5 x 22,5 cm, stål og sponplate.
Alle foto: Steinar Johansen
Ein av pistolane til Bjørgum. Teikninga finst i Voss museum.
Ein av pistolane til Bjørgum. Teikninga finst i Voss museum.
Åsne Kummeneje Mellem: «Tjuetre forsøk, kombinert» (2019–20).
Foto: Eva Furseth
Åsne Kummeneje Mellem: «Tjuetre forsøk, kombinert» (2019–20).
Foto: Eva Furseth
Inma Herrera hadde kunstnaropphald på Svalbard i 2022. Her arbeider ho med eit fossiltrykk i Carolinedalen.
Foto: Artica
Inma Herrera hadde kunstnaropphald på Svalbard i 2022. Her arbeider ho med eit fossiltrykk i Carolinedalen.
Foto: Artica
Dora Maar: «29 rue d’Astorg» (kring 1936), handkolorert fotomontasje.
Foto: Tate Modern i London
Dora Maar: «29 rue d’Astorg» (kring 1936), handkolorert fotomontasje.
Foto: Tate Modern i London
Per Stian Monsås, «To Be Continued», 2022.
Foto: Dag-Asle Langø
Per Stian Monsås, «To Be Continued», 2022.
Foto: Dag-Asle Langø
Nils Aas: «Modell til relieff for Bonde og co» (1977), 10,5 x 22,5 cm, stål og sponplate.
Alle foto: Steinar Johansen
Ein av pistolane til Bjørgum. Teikninga finst i Voss museum.
Åsne Kummeneje Mellem: «Tjuetre forsøk, kombinert» (2019–20).
Foto: Eva Furseth
Inma Herrera hadde kunstnaropphald på Svalbard i 2022. Her arbeider ho med eit fossiltrykk i Carolinedalen.
Foto: Artica
Dora Maar: «29 rue d’Astorg» (kring 1936), handkolorert fotomontasje.
Foto: Tate Modern i London
Per Stian Monsås, «To Be Continued», 2022.
Foto: Dag-Asle Langø