JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Takk for at du vil dele artikkelen

Den du deler artikkelen med, kan lese og eventuelt lytte til heile artikkelen.
Det gjer vi for at fleire skal oppdage DAG OG TID.

Namnet ditt vert synleg for alle du deler artikkelen med.

MusikkMeldingar

Leiken ensembledebut

Per Zanussi får maks ut av ensemblet.

Kvar veke les vi inn utvalde artiklar, som abonnentane våre kan lytte til.
Lytt til artikkelen
1957
20221118
1957
20221118

Per Zanussi & Vestnorsk Jazzensemble:

Li (And The Infinite Game)

Didrik Ingvaldsen og Simen Kiil Halvorsen, trompet, Kristoffer Alberts, Kjetil Møster, Heidi Kvelvane og Elisabeth Lid Trøen, saksofonar, Gro Austgulen, fiolin, Thomas Dahl, gitar, Jørgen Træen, elektronikk, Per Zanussi, bass, Øyvind Skarbø og Børge Fjordheim, trommer.

Clean Feed

Det er berre å merka seg namnet – Vestnorsk Jazzensemble. I sommar leverte dei varene på Sildajazz i kompaniskap med Mariam Wallentin, og her er dei plateaktuelle på velrenommerte Clean Feed med tingingsverket Li (And The Infinite Game), skrive av Per Zanussi, også det urframført på Sildajazz – i 2021. Verket er sett saman av ti delar der «Retabling» og «Baltering» glir over i kvarandre.

Zanussi er inspirert av den nykonfutsianske termen li som ordnande prinsipp eller underliggjande mønster og strukturar i naturen. Musikken, eller den endelause leiken som Zanussi her kallar det, gjev god meining utan eit nykonfutsiansk bakteppe, men å halda fast på mønster og struktur som ein lytteknagg gjev haldepunkt i jakta på den raude tråden.

Elles er inspirasjons­-
kjeldene fleire, men vestafrikansk musikk slik han blei transformert og kom til uttrykk i amerikansk jazz på slutten av 1960- og byrjinga av 70-talet, er eit markant innslag. Træens elektroniske forsiringar, svært elegant utførte fleire stader, mellom anna på «Uragano» og «Golden Spike», fører tankane attende til Herbie Hancocks sekstettutgjevingar som Crossings og Sextant.

Musikken blei spelt inn i Elektrolüd-studioet i Stavanger i januar i år. Bandet læt både friskt og samspelt. Det er spesielt kjekt å høyra kor fint dei to trommeslagerane og bassisten spelar saman og blir formidla i lydbiletet. Her er korte og poengterte kor av fleire i ensemblet, men dette er ein lagsiger først og fremst.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Digital tilgang til DAG OG TID – heilt utan binding

Prøv ein månad for kr 49.
Deretter kr 199 per månad. Stopp når du vil.

Per Zanussi & Vestnorsk Jazzensemble:

Li (And The Infinite Game)

Didrik Ingvaldsen og Simen Kiil Halvorsen, trompet, Kristoffer Alberts, Kjetil Møster, Heidi Kvelvane og Elisabeth Lid Trøen, saksofonar, Gro Austgulen, fiolin, Thomas Dahl, gitar, Jørgen Træen, elektronikk, Per Zanussi, bass, Øyvind Skarbø og Børge Fjordheim, trommer.

Clean Feed

Det er berre å merka seg namnet – Vestnorsk Jazzensemble. I sommar leverte dei varene på Sildajazz i kompaniskap med Mariam Wallentin, og her er dei plateaktuelle på velrenommerte Clean Feed med tingingsverket Li (And The Infinite Game), skrive av Per Zanussi, også det urframført på Sildajazz – i 2021. Verket er sett saman av ti delar der «Retabling» og «Baltering» glir over i kvarandre.

Zanussi er inspirert av den nykonfutsianske termen li som ordnande prinsipp eller underliggjande mønster og strukturar i naturen. Musikken, eller den endelause leiken som Zanussi her kallar det, gjev god meining utan eit nykonfutsiansk bakteppe, men å halda fast på mønster og struktur som ein lytteknagg gjev haldepunkt i jakta på den raude tråden.

Elles er inspirasjons­-
kjeldene fleire, men vestafrikansk musikk slik han blei transformert og kom til uttrykk i amerikansk jazz på slutten av 1960- og byrjinga av 70-talet, er eit markant innslag. Træens elektroniske forsiringar, svært elegant utførte fleire stader, mellom anna på «Uragano» og «Golden Spike», fører tankane attende til Herbie Hancocks sekstettutgjevingar som Crossings og Sextant.

Musikken blei spelt inn i Elektrolüd-studioet i Stavanger i januar i år. Bandet læt både friskt og samspelt. Det er spesielt kjekt å høyra kor fint dei to trommeslagerane og bassisten spelar saman og blir formidla i lydbiletet. Her er korte og poengterte kor av fleire i ensemblet, men dette er ein lagsiger først og fremst.

Lars Mossefinn

Lars Mossefinn er frilans journalist og fast jazzmeldar i Dag og Tid.

Emneknaggar

les DAG OG TID.
Vil du òg prøve?

Her kan du prøve vekeavisa DAG OG TID gratis i tre veker.
Prøveperioden stoppar av seg sjølv.

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Komplett

Papiravisa
Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis

Digital

Digital utgåve av papiravisa
Digitale artiklar
Digitalt arkiv
Lydavis