JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.
« 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 »
Tresnitt frå viseprentet «En Angergifven Synder ved Nafn Povel Juel», prenta i København i 1723 i samband med halshogginga. I bakgrunnen ser ein hovud og høgrehand sette på stake.

Tresnitt frå viseprentet «En Angergifven Synder ved Nafn Povel Juel», prenta i København i 1723 i samband med halshogginga. I bakgrunnen ser ein hovud og høgrehand sette på stake.

Tresnitt frå viseprentet «En Angergifven Synder ved Nafn Povel Juel», prenta i København i 1723 i samband med halshogginga. I bakgrunnen ser ein hovud og høgrehand sette på stake.

Tresnitt frå viseprentet «En Angergifven Synder ved Nafn Povel Juel», prenta i København i 1723 i samband med halshogginga. I bakgrunnen ser ein hovud og høgrehand sette på stake.

Tresnitt frå viseprentet «En Angergifven Synder ved Nafn Povel Juel», prenta i København i 1723 i samband med halshogginga. I bakgrunnen ser ein hovud og høgrehand sette på stake.

Tresnitt frå viseprentet «En Angergifven Synder ved Nafn Povel Juel», prenta i København i 1723 i samband med halshogginga. I bakgrunnen ser ein hovud og høgrehand sette på stake.

Hundar med store, hengjande øyre er søte, men får oftare øyreverk fordi øyra hemmar den naturlege luftinga av øyrekanalen.

Hundar med store, hengjande øyre er søte, men får oftare øyreverk fordi øyra hemmar den naturlege luftinga av øyrekanalen.

Foto: Adam Kumiszcza / Wikipedia

Hundar med store, hengjande øyre er søte, men får oftare øyreverk fordi øyra hemmar den naturlege luftinga av øyrekanalen.

Hundar med store, hengjande øyre er søte, men får oftare øyreverk fordi øyra hemmar den naturlege luftinga av øyrekanalen.

Foto: Adam Kumiszcza / Wikipedia

Hundar med store, hengjande øyre er søte, men får oftare øyreverk fordi øyra hemmar den naturlege luftinga av øyrekanalen.

Hundar med store, hengjande øyre er søte, men får oftare øyreverk fordi øyra hemmar den naturlege luftinga av øyrekanalen.

Foto: Adam Kumiszcza / Wikipedia

Eg er klar for endå ein tur gjennom Gravhalsen. På nokre minutt gjer eg unna 5,3 kilometer tunnel som det tok seks år å byggja.

Eg er klar for endå ein tur gjennom Gravhalsen. På nokre minutt gjer eg unna 5,3 kilometer tunnel som det tok seks år å byggja.

Eg er klar for endå ein tur gjennom Gravhalsen. På nokre minutt gjer eg unna 5,3 kilometer tunnel som det tok seks år å byggja.

Eg er klar for endå ein tur gjennom Gravhalsen. På nokre minutt gjer eg unna 5,3 kilometer tunnel som det tok seks år å byggja.

Eg er klar for endå ein tur gjennom Gravhalsen. På nokre minutt gjer eg unna 5,3 kilometer tunnel som det tok seks år å byggja.

Eg er klar for endå ein tur gjennom Gravhalsen. På nokre minutt gjer eg unna 5,3 kilometer tunnel som det tok seks år å byggja.

Som fotballforelder i Oslo er det ikkje vanskeleg å få med seg at seriøsiteten startar tidlegare i vest enn i aust.

Som fotballforelder i Oslo er det ikkje vanskeleg å få med seg at seriøsiteten startar tidlegare i vest enn i aust.

Illustrasjonsfoto: Gorm Kallestad / NTB

Som fotballforelder i Oslo er det ikkje vanskeleg å få med seg at seriøsiteten startar tidlegare i vest enn i aust.

Som fotballforelder i Oslo er det ikkje vanskeleg å få med seg at seriøsiteten startar tidlegare i vest enn i aust.

Illustrasjonsfoto: Gorm Kallestad / NTB

Som fotballforelder i Oslo er det ikkje vanskeleg å få med seg at seriøsiteten startar tidlegare i vest enn i aust.

Som fotballforelder i Oslo er det ikkje vanskeleg å få med seg at seriøsiteten startar tidlegare i vest enn i aust.

Illustrasjonsfoto: Gorm Kallestad / NTB

Povel Juel skriv brev. Tresnitt frå viseprentet «En ilde udregnet Facit», København 1723.

Povel Juel skriv brev. Tresnitt frå viseprentet «En ilde udregnet Facit», København 1723.

Illustrasjon: Nasjonalbiblioteket

Povel Juel skriv brev. Tresnitt frå viseprentet «En ilde udregnet Facit», København 1723.

Povel Juel skriv brev. Tresnitt frå viseprentet «En ilde udregnet Facit», København 1723.

Illustrasjon: Nasjonalbiblioteket

Povel Juel skriv brev. Tresnitt frå viseprentet «En ilde udregnet Facit», København 1723.

Povel Juel skriv brev. Tresnitt frå viseprentet «En ilde udregnet Facit», København 1723.

Illustrasjon: Nasjonalbiblioteket

Vi er samla til song og underhaldning på lanen i 1978, men eg er for lita til å få vere med. Eg står ved sida av han far og ho mor, medan mamma Eli, tante Randi og onkel Per følgjer med på «scena».

Vi er samla til song og underhaldning på lanen i 1978, men eg er for lita til å få vere med. Eg står ved sida av han far og ho mor, medan mamma Eli, tante Randi og onkel Per følgjer med på «scena».

Foto: Odd Mathis Hætta

Vi er samla til song og underhaldning på lanen i 1978, men eg er for lita til å få vere med. Eg står ved sida av han far og ho mor, medan mamma Eli, tante Randi og onkel Per følgjer med på «scena».

Vi er samla til song og underhaldning på lanen i 1978, men eg er for lita til å få vere med. Eg står ved sida av han far og ho mor, medan mamma Eli, tante Randi og onkel Per følgjer med på «scena».

Foto: Odd Mathis Hætta

Vi er samla til song og underhaldning på lanen i 1978, men eg er for lita til å få vere med. Eg står ved sida av han far og ho mor, medan mamma Eli, tante Randi og onkel Per følgjer med på «scena».

Vi er samla til song og underhaldning på lanen i 1978, men eg er for lita til å få vere med. Eg står ved sida av han far og ho mor, medan mamma Eli, tante Randi og onkel Per følgjer med på «scena».

Foto: Odd Mathis Hætta

Når eg finn slike tomatar, trur eg Gud finst. Men berre då.

Når eg finn slike tomatar, trur eg Gud finst. Men berre då.

Alle foto: Dagfinn Nordbø

Når eg finn slike tomatar, trur eg Gud finst. Men berre då.

Når eg finn slike tomatar, trur eg Gud finst. Men berre då.

Alle foto: Dagfinn Nordbø

Når eg finn slike tomatar, trur eg Gud finst. Men berre då.

Når eg finn slike tomatar, trur eg Gud finst. Men berre då.

Alle foto: Dagfinn Nordbø

I steinalderen var det berre stiar gjennom landskapet. Seinare kom det kjerrevegar og brusteinsgater, men dei var dårleg eigna til lauparhjul. Elsparkesykkelen føreset eit moderne urbant miljø med asfalterte gater.

I steinalderen var det berre stiar gjennom landskapet. Seinare kom det kjerrevegar og brusteinsgater, men dei var dårleg eigna til lauparhjul. Elsparkesykkelen føreset eit moderne urbant miljø med asfalterte gater.

Teikning: Atle Skorstad

I steinalderen var det berre stiar gjennom landskapet. Seinare kom det kjerrevegar og brusteinsgater, men dei var dårleg eigna til lauparhjul. Elsparkesykkelen føreset eit moderne urbant miljø med asfalterte gater.

I steinalderen var det berre stiar gjennom landskapet. Seinare kom det kjerrevegar og brusteinsgater, men dei var dårleg eigna til lauparhjul. Elsparkesykkelen føreset eit moderne urbant miljø med asfalterte gater.

Teikning: Atle Skorstad

I steinalderen var det berre stiar gjennom landskapet. Seinare kom det kjerrevegar og brusteinsgater, men dei var dårleg eigna til lauparhjul. Elsparkesykkelen føreset eit moderne urbant miljø med asfalterte gater.

I steinalderen var det berre stiar gjennom landskapet. Seinare kom det kjerrevegar og brusteinsgater, men dei var dårleg eigna til lauparhjul. Elsparkesykkelen føreset eit moderne urbant miljø med asfalterte gater.

Teikning: Atle Skorstad

Frå utfyllingsboka «Dine barneår», Jødisk Museum i Oslo.

Frå utfyllingsboka «Dine barneår», Jødisk Museum i Oslo.

Frå utfyllingsboka «Dine barneår», Jødisk Museum i Oslo.

Frå utfyllingsboka «Dine barneår», Jødisk Museum i Oslo.

Frå utfyllingsboka «Dine barneår», Jødisk Museum i Oslo.

Frå utfyllingsboka «Dine barneår», Jødisk Museum i Oslo.

Far min fekk kamera som tolvåring i 1952 og var ivrig til å fotografere familien, gjerne med sjølvutløysar. Her står alle framfor huset i 1956. Frå venstre: Johan Daniel, Daniel, Susanne, Sara Inger Anne, oldemor Sara, far min Odd Mathis og Solveig Kristine. Fremst: Brita Ellen Marie.

Far min fekk kamera som tolvåring i 1952 og var ivrig til å fotografere familien, gjerne med sjølvutløysar. Her står alle framfor huset i 1956. Frå venstre: Johan Daniel, Daniel, Susanne, Sara Inger Anne, oldemor Sara, far min Odd Mathis og Solveig Kristine. Fremst: Brita Ellen Marie.

Foto: Odd Mathis Hætta

Far min fekk kamera som tolvåring i 1952 og var ivrig til å fotografere familien, gjerne med sjølvutløysar. Her står alle framfor huset i 1956. Frå venstre: Johan Daniel, Daniel, Susanne, Sara Inger Anne, oldemor Sara, far min Odd Mathis og Solveig Kristine. Fremst: Brita Ellen Marie.

Far min fekk kamera som tolvåring i 1952 og var ivrig til å fotografere familien, gjerne med sjølvutløysar. Her står alle framfor huset i 1956. Frå venstre: Johan Daniel, Daniel, Susanne, Sara Inger Anne, oldemor Sara, far min Odd Mathis og Solveig Kristine. Fremst: Brita Ellen Marie.

Foto: Odd Mathis Hætta

Far min fekk kamera som tolvåring i 1952 og var ivrig til å fotografere familien, gjerne med sjølvutløysar. Her står alle framfor huset i 1956. Frå venstre: Johan Daniel, Daniel, Susanne, Sara Inger Anne, oldemor Sara, far min Odd Mathis og Solveig Kristine. Fremst: Brita Ellen Marie.

Far min fekk kamera som tolvåring i 1952 og var ivrig til å fotografere familien, gjerne med sjølvutløysar. Her står alle framfor huset i 1956. Frå venstre: Johan Daniel, Daniel, Susanne, Sara Inger Anne, oldemor Sara, far min Odd Mathis og Solveig Kristine. Fremst: Brita Ellen Marie.

Foto: Odd Mathis Hætta

« 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 »